Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Emirates First. Nowa przestrzeń dla pasażerów klasy pierwszej w Dubaju

Dalej Wstecz
Data publikacji:
26-07-2025
Ostatnia modyfikacja:
26-07-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

W Terminalu 3 portu lotniczego Dubai International (DXB) oficjalnie otwarto Emirates First – unikalną strefę lotniskową przeznaczoną dla pasażerów podróżujących w klasie pierwszej Emirates oraz członków programu Skywards o statusie Platinum. Strefa odpraw została starannie zmodernizowana i wzbogacona o elegancką, prywatną przestrzeń wypoczynkową, w której można dokonać odprawy.

Emirates to największy na świecie przewoźnik oferujący międzynarodowe loty w klasie pierwszej. Na pokładach wszystkich samolotów tygodniowo 26 800 pasażerów może podróżować w tej klasie i korzystać z komfortowych foteli First Class. Linie nieustannie inwestują w podnoszenie jakości obsługi na każdym etapie podróży, zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. Modernizacje przestrzeni naziemnych mają zapewnić pasażerom jeszcze większy komfort podczas przemieszczania się.

Emirates First zostało całkowicie przeprojektowane z myślą o klientach premium: linie dbają o każdy element podróży, aby zapewnić najwyższej jakości komfortowe podróżowanie, zgodne z ideą „Fly Better”. W Terminalu 3 pasażerowie przechodzą do specjalnej strefy odlotów Emirates przez efektowne drzwi prowadzące do prywatnej przestrzeni, gdzie przedstawiciel linii weryfikuje ich uprawnienia do korzystania z tej ekskluzywnej strefy.

Wnętrze Emirates First utrzymane jest w neutralnej palecie ciepłych kolorów ziemi, subtelnie przełamanych akcentami charakterystycznego dla Emirates głębokiego brązu i złota. Przestrzeń ta jest kojąca dla oka i stanowi spokojną przystań z dala od lotniskowego zgiełku. Okazałe kolumny otaczają wnętrze, drewniane podłogi przeplatają się z eleganckim marmurem, a w strefach wypoczynkowych pod stopami rozciąga się miękka wykładzina. Na gości czekają luksusowe fotele i sofy pokryte skórą oraz delikatnymi tkaninami. Jak w ekskluzywnych salonach Emirates First Class na ścianie za podestem z efektowną kompozycją świeżych kwiatów umieszczono charakterystyczne zegary Rolex wskazujące czas w najważniejszych miastach świata. Element dekoracyjny, nawiązujący do kabin najnowszych samolotów Emirates, stanowi podświetlane drzewo ghaf – narodowy symbol Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W nowej przestrzeni usunięto wszystkie ekrany cyfrowe i reklamy, a starannie dobrane, zintegrowane oświetlenie tworzy przytulną atmosferę. Naturalna zieleń dopełnia całości i wprowadza ożywczy, a zarazem relaksujący akcent.

Klienci premium cenią sobie czas, dlatego w Emirates First formalności związane z odprawą można płynnie i bezproblemowo dopełnić na iPadach, bez wstawania z fotela. Rodziny wygodnie odpoczną w strefie wypoczynkowej, a odprawę dla wszystkich wykona jedna osoba. Ceniący sobie tradycyjne rozwiązania skorzystają ze stanowisk odpraw, przy których można nadać bagaż – marmurowo-mosiężne lady przyciągają wzrok i prowadzą do taśm bagażowych przeznaczonych specjalnie dla pasażerów klasy pierwszej. Po zakończeniu formalności pasażerowie mogą szybko przejść przez kontrolę bezpieczeństwa i imigracyjną, a następnie udać się do jednego z trzech ekskluzywnych salonów Emirates First Class w Terminalu 3 na lotnisku DXB. Na miejscu czekają na nich dania à la carte przygotowywane przez szefów kuchni, starannie wyselekcjonowane wina, alkohole i szampan, bezpłatne zabiegi spa, centra biznesowe, strefy dla dzieci oraz możliwość dokonania zakupów w strefie duty free z pomocą concierge’a. Na całym świecie podróż pasażerów klasy pierwszej Emirates jest starannie zaplanowana od początku do końca – obejmuje m.in. bezpłatny dostęp do 43 specjalnych salonów Emirates oraz usługę kierowcy, zapewniającą wygodny transport od startu do miejsca docelowego w większości destynacji.

Ponowne otwarcie Emirates First to jedna z najnowszych inwestycji Emirates przygotowanych specjalnie dla pasażerów klasy pierwszej. W maju tego roku linie ogłosiły szereg nowych udoskonaleń, dotyczących najdrobniejszych szczegółów obsługi i serwisu na pokładzie – od pamiątkowego menu, które w formie opowieści prezentuje selekcję win Emirates i kulinarne inspiracje, po nowe miseczki marki Robert Welch z wygrawerowanym logo Emirates, zaprojektowane specjalnie do serwowania kawioru, oraz rustykalne kamienne deski do podawania serów, podkreślające charakter słynnej deski serów rzemieślniczych Emirates. Załoga kabiny klasy pierwszej obsługuje gości w białych rękawiczkach, co jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowe traktowanie klientów.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Emirates wprowadzą trzeci codzienny lot do Dublina

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wprowadzą trzeci codzienny lot do Dublina

inf. pras. 21 lipca 2025

Emirates rekrutują załogę pokładową w Polsce

Pasażer i linie lotnicze

Emirates nawiązują współpracę z Uberem

Pasażer i linie lotnicze

Emirates nawiązują współpracę z Uberem

inf. pras. 24 czerwca 2025

Emirates uruchomią trzeci dzienny lot do Barcelony

Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Drugi lot dziennie do Warszawy?

Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Drugi lot dziennie do Warszawy?

Mateusz Kieruzal 23 czerwca 2025

Emirates prezentują nową kolekcję zabawek i torebek dla dzieci

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Emirates wprowadzą trzeci codzienny lot do Dublina

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wprowadzą trzeci codzienny lot do Dublina

inf. pras. 21 lipca 2025

Emirates rekrutują załogę pokładową w Polsce

Pasażer i linie lotnicze

Emirates nawiązują współpracę z Uberem

Pasażer i linie lotnicze

Emirates nawiązują współpracę z Uberem

inf. pras. 24 czerwca 2025

Emirates uruchomią trzeci dzienny lot do Barcelony

Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Drugi lot dziennie do Warszawy?

Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Drugi lot dziennie do Warszawy?

Mateusz Kieruzal 23 czerwca 2025

Emirates prezentują nową kolekcję zabawek i torebek dla dzieci

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij